czwartek, 23 czerwca 2016

Come back ;)

Wybaczcie, że tak długo nic nie pisałam. Postaram się to nadrobić, u mnie wszystko zaczyna się układać. Wizyta u neurologa nie wykazała żadnych nieprawidłowości. Ból czasami jest czasami go nie ma.... Dostałam leki przeciwbólowe- solpadeine. Staram się nią nie faszerować ze względu na zawartość kodeiny. Kolejna wizyta 27 lipca.
Ze zdecydowanie ciekawszych rzeczy. Złożyłam dokumenty na studia. Jupiiiiiii. Mam nadzieje ze dostane najlepszy prezent ever. Oczywiście wybrałam dietetykę ku niezadowoleniu otoczenia. No ale to jest moje życie i chce realizować swoje marzenia, ale tym bardziej będzie to dla mnie motywacja do udowodnienia wszystkim, że to jest to co kocham.
Obiecuję, że niebawem kącik dietetyka wzbogaci się o kilka ciekawych wpisów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz